Žádost o půjčku

mBank S.A.

Peníze na účtu do 15 minut

Nebankovní půjčka bez registru

Půjčte si až 1 000 000 Kč

5 000

ZMĚNIT

Získat půjčku na cokoliv

Nezávazné online posouzení žádosti

Časté dotazy

Co je potřeba k získání půjčky? Šipka
Pro získání půjčky je nutné vlastnit bankovní účet nebo si zajistit souhlas jiné osoby s využitím účtu. Musí vám být více jak 18 let.
Kdy obdržím požadované peníze? Šipka
Doba, za kterou obdržíte své peníze je závislá na poskytovateli úvěru. U úvěrů do 100.000 Kč se pohybuje obvykle do 15 minut.
Jak můžu o půjčku zažádat? Šipka
Vyplňte formulář na této stránce. Uvádějte prosím pravdivé údaje, to zvýší šanci na poskytnutí úvěru. Odesláním žádosti dojde k vyhledání vhodných půjček u našich partnerů. V případě úspěšného vyhodnocení dojde k přesměrování nebo k telefonnímu hovoru.

Každý den vyřídíme přes 500 žádostí

„Když člověk nemá nejlepší finanční reputaci, je pro něj těžké půjčku vůbec získat. Nechtěla jsem si půjčovat od pochybných firem, tudíž jsem si nechala spočítat šanci na získání půjčky. Když jsem pak u dané firmy zažádala, tak to vyšlo!“

Hanka J.

Operátorka

O SPOLEČNOSTI

mBank do České republiky přišla v listopadu 2007. Jako první banka zákazníkům přinesla zcela nový samoobslužný model, při kterém si zákazník spravuje své každodenní bankovní operace sám. Zákazníci obsluhují svůj účet přes internetové a telefonické bankovnictví. 

Vznik mBank a její příchod na český a slovenský trh v roce 2007 znamenal revoluci v bankovním světě. Zákazníci si uvědomili, že i banka může být vstřícná, transparentní a přátelská. Tato filosofie mBank společně s přístupnými a srozumitelnými službami oslovila v Polsku, v ČR a na Slovensku již více než 7 milionů zákazníků a mBank se stala jednou nejúspěšnějších značek finančních služeb v regionu. V červnu 2013 zahájila mBank v Polsku projekt Nová mBank, který spočíval v zavedení revolučního internetového bankovnictví, změně firemního loga a designu a v neposlední řadě ve změně názvu mateřské BRE Bank S.A. na mBank S.A. V České republice a na Slovensku prošla mBank touto největší změnou ve své historii v únoru 2014, čímž dokázala, že pro klienta nepřináší jen cenové výhody, ale pomáhá mu zvyšovat a udržovat si úroveň „finančního sebevědomí“ neboli schopnosti řídit své vlastní finance.